I Canicross Tivenys

Començo l’any amb el canicross de Tivenys, el més llarg que he fet fins ara, en aquest cas li toca a la Neu, el Llamp està amb problemes estomacals, tenia una ferida a una pota, li vam ficar un bandatge i tot i portar la campana es va menjar el bandatge i porta uns dies que quasi no menja i molt dèbil i amb els gossos qui a de ficar seny es l’amo, ells es seguirien fins la mort

Sortim de la Selva a 3/4 de 8 i arribem a Tivenys pels voltants de les 9, vam anar fins Mora i d’allí una carretera molt estreta fins Tivenys, aparquem el cotxe al camp de futbol i anem a passar el control veterinari i a recollir la bossa del corredor, que mare meva quina bossa, per 10€ un fotimer de coses. De camí el control de veterinari em trobo al Javi Borras i la seva família, company de fatigues de la CCCR i fem petar la xerrada una estona

Abans de la sortida

Un cop passat el control veterinari vaig al cotxe a canviar-me i no em queda temps per escalfar, però, com la Neu no te unes sortides tan explosives com el Llamp no es massa problema. La Neu el tema de la sortida del canicross no o porta molt bé i la tinc d’agafar en braços, si no marxa cap el cotxe…, per aquest motiu em fico al final.

Moments previs a la sortida

Donen la sortida i tinc d’esperonar a la Neu per que corri, li costa arrencar i ens avancen quasi tots gossos que teníem enrere nostre a la sortida. El primer km es per asfalt i anem amb un grupet de 4 o 5 gossos, un cop acaba l’asfalt entren amb un sender que a la Neu no li fa massa gracia i ens quedem enrere d’aquest grupet, quan sortim d’aquest petit sender s’anima i avancem un parell de gossos i comencem la pujada en solitari. La pujada li fa una mica de mandra i la tinc d’esperonar per que corri, no massa, jo no estic tant en forma com abans i el seu ritme també em va bé.

_MG_8754 (3)
Foto cedida per Juan Bordes

Arribem al km 5, s’acaba la pujada i aquí hi ha un avituallament liquid, paro, però, la Neu no vol veure aigua i desprès de fer un glop comencem la baixada i la Neu es comença a animar i apreta a córrer de valent!!!! però, els gossos de davant estan una mica allunyats i de moment no veiem a ningú, però, passats un parell de km veiem un gos, apretem de valent i l’avancem, desprès un altre i un altre al final avancem 3 o 4 gossos, tot i ser la gosseta més petita del canicross, inclús just en arribar a la meta avancem un pastor alemany, en un sprint final apoteòsic.

Arribant a meta

A l’arribada hi ha la Judit amb el LLamp, que ens reben molt contents, ells han fet una Sant Silvestre molt light pel poble. També hi ha xocolata calenta amb galetes per matar el cuquet, mentre estic menjant la xocolata sent que en el sorteig que han fet entre tots els participants m’ha tocat un sac de 3kgrs. de menjar per gos!!!

Recollint el premi

942542_845012615628017_905072776806861446_n
és fotos de la cursa

Abans de marxar cap la Selva el Javi ens invita a prendre un cafetó i petar una mica la xerrada tot recordant velles batalles.

La bossa del corredor

Resum del Canicross

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *